Menu Zamknij

RODO

Klauzula informacyjna - ogólna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Ratownictwa Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2B, 44-121 Gliwice. Kontakt z administratorem jest możliwy także za pomocą adresu mailowego: crg@crg.gliwice.eu. Współadministratorem danych osobowych w zakresie wynikającym z realizowanych zadań i zgodnie z ustaleniami przyjętymi zarządzeniem organizacyjnym 84/19 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 12 sierpnia 2019 roku jest Prezydent Miasta Gliwice z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice.
  2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Centrum Ratownictwa Gliwice jest Aleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt z inspektorem jest możliwy za pomocą adresu mailowego: iod@poczta.crg.gliwice.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach:
    • wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
    • wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa m.in. ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym, ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, ustawy z dnia 18 kwietnia 2002 r. o stanie klęski żywiołowej.
    • realizacji zadań wynikających ze statutu administratora; w tym uczestnictwa zajęć przez niego organizowanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO,
    • realizacji działań promocyjnych na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
    • organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
    • inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z administratorem przetwarzają jego dane osobowe,
    • podmioty realizujące zadania Administratora Danych Osobowych, takie jak: operator pocztowy, bank, dostawca oprogramowania dziedzinowego.
  5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 3. W przypadkach, w których wymagają tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach - przez czas określony w tych przepisach.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych,
  7. Ma Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii, sprostowania (poprawiania) swoich danych, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 17 RODO oraz art. 18 RODO, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na zasadach opisanych w art. 21 RODO, przenoszenia danych zgodnie z art. 20 RODO, wniesienia skargi do organu nadzorczego, cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeśli dane przetwarzane były na jej podstawie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  8. W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotyczących praw określonych powyżej należy skontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem Ochrony Danych.
  9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ustawy o ochronie danych osobowych, a od 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
  10. Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym przepisami jest obligatoryjne. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości rozpoczęcia wypełniania obowiązku prawnego leżącego na Administratorze Danych Osobowych.
  11. Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane

Klauzula informacyjna - monitoring budynku

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych w postaci wizerunku jest Centrum Ratownictwa Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2B, 44-121 Gliwice. Kontakt z administratorem jest możliwy także za pomocą adresu mailowego: crg@crg.gliwice.eu,
  2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt z inspektorem jest możliwy za pomocą adresu mailowego: iod@poczta.crg.gliwice.pl,
  3. Pani/Pana dane osobowe w postaci wizerunku przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z art. 222 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy w celu:
    • rejestracji zdarzeń celem zapewnienia bezpieczeństwa osobom przebywającym w budynku oraz najbliższym otoczeniu budynku Centrum Ratownictwa Gliwice.
    • zapewnienia bezpieczeństwa infrastruktury i zasobów należących do Centrum Ratownictwa Gliwice.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
    • organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
    • inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z administratorem przetwarzają jego dane osobowe w celu realizacji zadań serwisowych urządzeń rejestrujących,
  5. Pani/Pana dane osobowe w postaci wizerunku przechowywane będą przez około 60 dni.
  6. Ma Pani/Pan prawo do żądania od Administratora:
    • dostępu do nagrań w uzasadnionych przypadkach,
    • informacji o istnieniu monitoringu, jego celach, zakresie itp.,
    • usunięcia i ograniczenia przetwarzania danych,
    • anonimizacji wizerunku,
    • przetwarzania wizerunku przez ograniczony czas,
    • do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotyczących praw określonych powyżej (lit. a-f) należy skontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem Ochrony Danych.
  8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ustawy o ochronie danych osobowych, a od 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Klauzula informacyjna - monitoring miejski

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych w postaci wizerunku jest Centrum Ratownictwa Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2B, 44-121 Gliwice. Kontakt z administratorem jest możliwy także za pomocą adresu mailowego: crg@crg.gliwice.eu,
  2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt z inspektorem jest możliwy za pomocą adresu mailowego: iod@poczta.crg.gliwice.eu,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z art. 9a ust. 5 ustawy o samorządzie gminnym oraz art. 4b ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym w celach:
    • ochrony mienia, zapewnienia porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli oraz ochrony przeciwpożarowej i przeciwpowodziowej w obszarze przestrzeni publicznej,
    • zapewnienia bezpieczeństwa infrastruktury i zasobów należących do Miasta Gliwice.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
    • organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
    • inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z administratorem przetwarzają jego dane osobowe w celu realizacji zadań serwisowych urządzeń rejestrujących,
  5. Pani/Pana dane osobowe w postaci wizerunku przechowywane będą do 90 dni.
  6. Ma Pani/Pan prawo do żądania od Administratora:
    • dostępu do nagrań w uzasadnionych przypadkach,
    • informacji o istnieniu monitoringu, jego celach, zakresie itp.,
    • usunięcia i ograniczenia przetwarzania danych,
    • anonimizacji wizerunku,
    • przetwarzania wizerunku przez ograniczony czas,
    • do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotyczących praw określonych powyżej (lit. a-f) należy skontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem Ochrony Danych.
  8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ustawy o ochronie danych osobowych, a od 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46,
  9. Dane osobowe są przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Przekazywane są również w związku z porozumieniem w sprawie wspólnej realizacji zadań do Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach, ul. Płowiecka 31, 44-121 Gliwice. Podmiotem przetwarzającym w zakresie gromadzenia sygnału oraz udostępniania go do Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach jest Śląska Sieć Metropolitalna Sp. z o.o., ul. Bojkowska 37p, 44-100 Gliwice.
  10. Administrator nie przekazuje danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
  11. Administrator nie prowadzi zautomatyzowanego podejmowania decyzji oraz profilowania.

Klauzula informacyjna - zarządzanie kryzysowe

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Ratownictwa Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2B,44-121 Gliwice. Kontakt z administratorem jest możliwy także za pomocą adresu mailowego: crg@crg.gliwice.eu,
  2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt z inspektorem jest możliwy za pomocą adresu mailowego: iod@poczta.crg.gliwice.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanych z realizacją zadań w zakresie zarządzenia kryzysowego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego m.in. z ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego oraz art. 6 ust. 1 lit. e RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi w związku z ustawą z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
    • organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej w zakresie i w celach, które wynikają wyłącznie z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
    • inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z administratorem przetwarzają jego dane,
    • podmioty realizujące zadania Administratora Danych Osobowych, takie jak: operator pocztowy, bank, dostawca oprogramowania dziedzinowego,
  5. Pani/Pana dane przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 3, lecz nie krócej niż przez czas określony w przepisach ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
  7. Ma Pani/Pan prawo żądania od Administratora:
    • dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii,
    • do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
    • do usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 17 RODO oraz art. 18 RODO,
    • do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na zasadach opisanych w art. 21 RODO,
    • do przenoszenia danych, zgodnie z art. 20 RODO,
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
  8. W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotyczących praw określonych powyżej (lit. a-f) należy skontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem Ochrony Danych.
  9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ustawy o ochronie danych osobowych, a od 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
  10. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wymaganym przepisami jest obowiązkowe. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem realizacji zadań w zakresie zarządzenia kryzysowego.
  11. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

Klauzula informacyjna - zarządzanie kryzysowe PCZK

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Ratownictwa Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2B,44-121 Gliwice. Kontakt z administratorem jest możliwy także za pomocą adresu mailowego: crg@crg.gliwice.eu,
  2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt z inspektorem jest możliwy za pomocą adresu mailowego: iod@poczta.crg.gliwice.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanych z realizacją zadań w zakresie zarządzenia kryzysowego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego m.in. z ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego oraz art. 6 ust. 1 lit. e RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi w związku z ustawą z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
    • organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej w zakresie i w celach, które wynikają wyłącznie z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
    • inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z administratorem przetwarzają jego dane,
    • podmioty realizujące zadania Administratora Danych Osobowych, takie jak: operator pocztowy, bank, dostawca oprogramowania dziedzinowego,
  5. Pani/Pana dane przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 3, lecz nie krócej niż przez czas określony w przepisach ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
  7. Ma Pani/Pan prawo żądania od Administratora:
    • dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii,
    • do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
    • do usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 17 RODO oraz art. 18 RODO,
    • do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na zasadach opisanych w art. 21 RODO,
    • do przenoszenia danych, zgodnie z art. 20 RODO,
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
  8. W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotyczących praw określonych powyżej (lit. a-f) należy skontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem Ochrony Danych.
  9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ustawy o ochronie danych osobowych, a od 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
  10. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wymaganym przepisami jest obowiązkowe. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem realizacji zadań w zakresie zarządzenia kryzysowego.
  11. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

Klauzula informacyjna - obrona cywilna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Ratownictwa Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2B,44-121 Gliwice. Kontakt z administratorem jest możliwy także za pomocą adresu mailowego: crg@crg.gliwice.eu,
  2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt z inspektorem jest możliwy za pomocą adresu mailowego: iod@poczta.crg.gliwice.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanych z realizacją zadań w zakresie obrony cywilnej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego m.in. z ustawy z dnia 5 grudnia 2024 roku o ochronie ludności o obronie cywilnej, ustawy z dnia 11 marca 2022 roku o obronie ojczyzny, a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi w związku z ustawą z dnia 11 marca 2022 r. o obronie ojczyzny.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
    • organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej w zakresie i w celach, które wynikają wyłącznie z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
    • inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z administratorem przetwarzają jego dane,
    • podmioty realizujące zadania Administratora Danych Osobowych, takie jak: operator pocztowy, bank, dostawca oprogramowania dziedzinowego,
  5. Pani/Pana dane przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 3, lecz nie krócej niż przez czas określony w przepisach ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
  7. Ma Pani/Pan prawo żądania od Administratora:
    • dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii,
    • do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
    • do usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 17 RODO oraz art. 18 RODO,
    • do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na zasadach opisanych w art. 21 RODO,
    • do przenoszenia danych, zgodnie z art. 20 RODO,
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
  8. W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotyczących praw określonych powyżej (lit. a-f) należy skontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem Ochrony Danych.
  9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ustawy o ochronie danych osobowych, a od 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
  10. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wymaganym przepisami jest obowiązkowe. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem realizacji zadań w zakresie obrony cywilnej.
  11. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

Klauzula informacyjna - organizacja zgromadzeń

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Ratownictwa Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2B,44-121 Gliwice. Kontakt z administratorem jest możliwy także za pomocą adresu mailowego: crg@crg.gliwice.eu,
  2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt z inspektorem jest możliwy za pomocą adresu mailowego: iod@poczta.crg.gliwice.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenia wniosku o organizację zgromadzenia na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego m.in. z ustawy z dnia 24 lipca 2015 r. - Prawo o zgromadzeniach.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
    • organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej w zakresie i w celach, które wynikają wyłącznie z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
    • inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z administratorem przetwarzają jego dane,
    • podmioty realizujące zadania Administratora Danych Osobowych, takie jak: operator pocztowy, bank, dostawca oprogramowania dziedzinowego,
  5. Pani/Pana dane przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 3, lecz nie krócej niż przez czas określony w przepisach ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
  7. Ma Pani/Pan prawo żądania od Administratora:
    • dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii,
    • do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
    • do usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 17 RODO oraz art. 18 RODO,
    • do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na zasadach opisanych w art. 21 RODO,
    • do przenoszenia danych, zgodnie z art. 20 RODO,
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
  8. W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotyczących praw określonych powyżej (lit. a-f) należy skontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem Ochrony Danych.
  9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ustawy o ochronie danych osobowych, a od 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
  10. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wymaganym przepisami jest obowiązkowe. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem rozpatrzenia wniosku o organizację zgromadzenia.
  11. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
image_pdfimage_print
Przejdź do treści